De activiteiten van Oldemarkter Fanfare

Al vele jaren worden diverse evenementen in Oldemarkt voorzien van muziek van Oldemarkter Fanfare.

Enkele van deze optredens zijn: het Hofconcert op Koningsdag, de Avondvierdaagse, het Dorpsfeest en het Kerstrondje. Deze optredens worden vanaf een vaste plaats of wagen verzorgd, door het wegvallen van de drumband zijn we enkele jaren geleden gestopt met de marcherende optredens.

Daarnaast staan ook serenades, concerten, uitvoeringen en concours- en festivaldeelname op het programma.

Verder zijn de leden actief met diverse acties om de verenigingskas te versterken, zoals de Grote Clubactie en de Anjeractie.

Tijdens de jaarlijkse Lambertusmarkt zijn de leden van Oldemarkter Fanfare actief op een parkeerterrein en leveren hiermee een belangrijke bijdrage aan de verenigingskas.